ایمن آستیاک
01
Oak Lab Case Story
01
Oak Lab Case Story
01
Oak Lab Case Story
01
Oak Lab Case Story
01
Oak Lab Case Story
<
>
نصب آسانسور در دماوند
مشاوره فروش و نصب انواع آسانسور

آسانسور قلب ساختمان شماست

آسانسور
مشاوره فروش و نصب انواع آسانسور

آسانسور قلب ساختمان شماست

آسانسور
مشاوره فروش و نصب انواع آسانسور

آسانسور قلب ساختمان شماست

آسانسور
مشاوره فروش و نصب انواع آسانسور

آسانسور قلب ساختمان شماست

آسانسور
مشاوره فروش و نصب انواع آسانسور

آسانسور قلب ساختمان شماست

نصب آسانسور در ساختمان های قدیمی


نصب آسانسور در ساختمان های قدیمی اگر شما هم به فکر نصب آسانسور در ساختمان قدیمی خود هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با چالش های نصب آسانسور آشنا شوید، شاید جالب باشد بدانید نصب آسانسور در خانه ای که در حال ساخت است بسی آسان تر است، زیرا آسانسور را می توان در پلان طبقه گنجاند، اما امکان نصب آسانسور در ساختمان های قدیمی هم وجود دارد که برای تحقق آن باید ملاحظات ویژه ای در نظر گرفت.

جهت نصب آسانسور ابتدا یک مهندس باید بخشی از فرآیند برنامه ریزی، برای اطمینان از ایمنی، قرارگیری مناسب و مقاومت ساختمان در آینده را در نظر بگیرد، ما با راه حل های قابل اعتماد آسانسور برای مکان هایی با محدودیت های ساختمانی یا فضاهای کوچک با غلبه بر چالش‌هایی مانند فضای کم یا کاهش عمق گودال، می‌توانیم به شما کمک کنیم تا با قوانین ایمنی برای ساخت و نصب آسانسور در ساختمان‌های موجود مطابقت داشته باشید.

نصب آسانسور ساختمان های قدیمی

کدام آسانسورها قابلیت نصب در ساختمان های قدیمی را دارند؟


دو نوع آسانسور اصلی کابلی و هیدرولیک وجود دارد و هر دو را می توان در خانه های قدیمی نصب کرد. برای نصب آسانسور کابلی، کابل ها در زیرزمین یا اتاق زیر شیروانی نصب می شوند. کابین آسانسور روی ریل راهنما سوار می شود و با کابل بالا و پایین می رود. آسانسور هیدرولیک دارای پمپی است که از آسانسور دور نگه داشته می شود و سواری آرام تر و نرم تری را ارائه می دهد.

نصب آسانسور کششی در ساختمان های قدیمی

محل نصب آسانسور در ساختمان را کجا در نظر بگیریم؟


شاید اولین سوال در ذهن شما این باشد که بهترین گزینه محل نصب آسانسور در ساختمان قدیمی کجاست یا کجا می توانیم آسانسور را نصب کنیم؟ حال جواب کارشناسان ایمن آستیاک به شما این است، اگر چندین راه پله وجود دارد و می توانید بدون یکی از آنها زندگی کنید، به احتمال زیاد آن جا مکان بسیار خوبی برای نصب آسانسور است، مهندسان اغلب قصد دارند طراحی را طوری انجام دهند که بیرون ساختمان هم نمای زیبایی داشته باشد زیرا ورودی و خروجی آسانسور در داخل ساختمان قدیمی خواهد بود، ولی چاه آسانسور نصب شده به نمای بیرونی متصل می شود.

البته گزینه های دیگری هم برای نصب آسانسور برای نصب آسانسور در ساختمان های قدیمی وجود دارد که می توانید درباره آن با مهندس آسانسور خود مشورت کنید.

نصب آسانسور پیچی در ساختمان های قدیمی

مکان های ایمن برای نصب آسانسور در ساختمان های قدیمی


یکی از اولین مواردی که مهندس آسانسور شما در نظر می گیرد ایمنی آن است، مهندس آسانسور در ابتدا به یکپارچگی ساختاری ساختمان نگاه می کند تا تشخیص دهد که آیا ساختمان در برابر نصب آسانسور مقاومت می کند یا خیر؟ اگر ساختمان بتواند نصب را تحمل کند، آیا با یک آسانسور فعال می تواند یکپارچگی ساختاری خود را حفظ کند؟ اما مواردی وجود دارد که مهندس ممکن است به عنوان بخشی از نصب به آنها نیاز داشته باشد تا اطمینان حاصل کند که ایمنی در اولویت قرار دارد.

پروژه های ما از نصب یک آسانسور مسافربری کوچک، با تکمیل سفارشی آن، تا نصب آسانسور تخلیه در یک ساختمان 150 ساله و درجه 2 بدون آسانسور را شامل می شود، هیچ پروژه ای برای ما غیر ممکن نیست، متخصصان ایمن آستیاک متناسب با نیازهای شما، جریان ترافیک ساختمان شما را در نظر می گیرند و به شما کمک می کنند دسترسی را بهبود ببخشید و ساختمان خود را مقاوم تر کنید.

نصب آسانسور هیدرولیکی در ساختمان های قدیمی
در صورت نیاز، می توانیم آسانسور موجود شما را حذف کنیم، کارهای سازنده را مدیریت کنیم یا در کنار سازنده دلخواه شما فعالیت کنیم، گروه ایمن آستیاک شبکه گسترده ای از جمله معماران متخصص، تیم های کار کمکی (فولادکار، نجار و غیره) با طیف وسیعی از تجربه  با مشاوران حقوقی و نصاب های حرفه ای آسانسور را شامل میشود، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.
نصب آسانسور پیچی
نصب آسانسور هیدرولیکی
نصب آسانسور کابلی

© Copyright 2021 - All rights reserved by imenastiak.com - Developed: Mohsen Kharazi